Hysopt

“Voorspelbare revenue & gemoedsrust”

Commerciële groei om ecologische oplossingen internationaal te lanceren!

Hysopt, een acroniem voor “Hydronic System Optimisation”, is in 2014 ontstaan als spin-off van de Universiteit Antwerpen. De organisatie heeft een duidelijk doel: HVAC-installaties in nieuwe en bestaande gebouwen optimaliseren zodat ze veel minder CO2 uitstoten (tot 40%) en minder energie (tot 30%) verbruiken. Vandaag de dag maakt Hysopt internationale impact, met kantoren in België, Nederland en de UK. In 2020 bespaarden ze hun klanten in totaal ruim 8000 ton CO2 en €747.091,48 in operationele energie kosten.  Meer comfort met minder energieverbruik; Hysopt’s bijdrage tot een duurzamere wereld.

Hysopt & The Ecological Entrepreneur

Hysopt stelt voor zichzelf de komende jaren ambitieuze groeidoelstellingen. Een duidelijke sprong dient gemaakt te worden op vlak van de internationale impact en het waarmaken van de missie. Om dit te realiseren werkt Hysopt samen met The Ecological Entrepreneur.  De centrale vraag: “Hoe brengen we onze economische doelstellingen samen met onze ecologische missie?”

The Ecological Entrepreneur helpt de ambitie van Hysopt te verwezenlijken en versnellen, door een nauwe samenwerking op vlak van de internationale commerciële groei. Dit vertaalt zich in een 360°-commercialiseringsaanpak en implementatie.  We vergroten van Hysopt’s internationale impact door het bepalen van verschillende marktsegmenten, het targetten van de juiste mensen binnen deze segmenten en het hierop aanpassen van de boodschap.  In tweede fase wordt gekeken naar het verhogen van de omzet per klant. Commercialisering begint immers voor het eerste contact, en zet zicht voort lang na een eerste getekende deal. Om dit mogelijk te maken werkte The Ecological Entrepreneur zich volledig in bij Hysopt. We zijn een verlengde en tegelijkertijd brengen we kennis van tientallen andere bedrijven binnen.

Het resultaat?

Door de unieke combinatie van onze technologisch- en content gedreven methodes genereren
we per kwartaal gemiddeld 600 tastbare commerciële opportuniteiten.

Met The Ecological Entrepreneur heeft Hysopt de stap naar structurele, geautomatiseerde en always on marketing gemaakt. Plots generen we honderden opportuniteiten in de plaats van tientallen per maand. Door alles te automatiseren kunnen we onze leads nu opvolgen in onze CRM-applicatie. De constante stroom van leads die door T-EE worden gegenereerd heeft voor gemoedsrust gezorgd. Ik weet nu dat er voldoende leads worden gecreëerd en dat ik ze kan opvolgen. Hierdoor wordt onze revenue een stuk voorspelbaarder” – Noel Bellen, Chief Sales Officer.

Hysopt is onze ideale klant. Met hen maken we onze missie volledig waar. Door hen te helpen groeien, geven we ruimte aan een fantastische oplossing voor verduurzaming. Honderden (tevoren moeilijk bereikbare) opportuniteiten kunnen we genereren op korte termijn om deze verduurzaming mogelijk te maken. Net door expertise, hands-on aanpak en digitale DNA maken we een hockey curve van groei.

The decade of action is nu, dus versnellen doen we nu!

Ready to start a new project?